ATAFA Sp. z o.o. powstała, by podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw dostarczyć jakości usług dostępnej do tej pory jedynie dla największych podmiotów.
Działamy na podstawie licencji Ministra Finansów nr 5602/97 oraz nr 5276/2004. Dodatkowo wewnętrznym wymogiem Firmy jest posiadanie licencji przez każdego opiekuna klienta, który co miesiąc weryfikuje prace samodzielnych księgowych.
W skład Zarządu wchodzą osoby o dużej znajomości różnych branż co implikuje zrozumieniem problemów klientów.
Dla zapewnienia kompleksowej obsługi współpracujemy z zewnętrznymi ekspertami, którzy przygotują niezbędne analizy, szkolenia i inne usługi potrzebne naszym klientom.
Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Dodatkową gwarancją jest ubezpieczenie nadwyżkowe.
Z każdym dniem rośnie liczba zadowolonych klientów
Jedną z zalet outsourcingu jest uniezaleznienie od czasu i miejsca, dlatego świadczymy usługi podmiotom z całej Polski. W chwili obecnej obsługujemy firmę z Łodzi, Radomia a nawet z Gdańska.
Przekazywanie dokumentów odbywa się poprzez:
- osobiste dostarczenie przez Klienta;
- odbiór z siedziby Klienta przez pracownika ATAFA;
- pośrednictwo firmy kurierskiej.
Pracownicy ATAFA mogą pochwalić się znajomością następującego oprogramowania : SYSTEM SYMFONIA, RAKS SQL, WAPRO, INSERT. Istnieje możliwość dostosowania oprogramowania do potrzeb klienta.
Znaki towarowe, informacje, nazwy lub logo są własnością ich prawnych właścicieli, użyte zostały tylko w celach informacyjnych.
DLACZEGO OUTSOURCING?
I.Oszczędność
- Klient nie nabywa oprogramowania Finansowo-księgowego, kadrowo-płacowego oraz nie dokonuje corocznych aktualizacji;
- Klient nie ponosi kosztów osobowych działu księgowego (ZUS, urlopy, świadczenia socjalne, zwolnienia, urlopy macierzyńskie itd.);
- Klient nie ponosi kosztów wyposażenia stanowisk pracy, kosztów wynikających z niskiej wydajności, kosztów błędów popełnionych przez pracowników;
- Klient nie ponosi kosztów szkoleń w zakresie stale zmieniających się przepisów.
II.Odpowiedzialność
- ATAFA przejmuje pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych usług.
III.Specjalizacja w biznesie
- Śledzimy na bieżąco wszelkie zmiany w przepisach podatkowych, księgowych, kadrowych oraz płacowych;
- Zapewniamy doświadczenie w kontaktach z urzędami i organami kontroli skarbowej;
- Klient koncentruje niezbędny czas i siły na podstawowym kierunku działalności.